Ügyféltájékoztatás
 

Ügyféltájékoztató

Tisztelt Ügyfelünk,

A koronavírus-járvány kapcsán kihirdetett 40/2020. (III. 11.) Korm. rendeletet felülvizsgálva, az alábbi változtatást léptettük életbe a Parkolóház működéséhez kapcsolódóan, Ügyfeleink és munkatársaink egészségének megóvása érdekében:

2020. április 01-től minden, alább felsorolt bérlet-típusra biztosítjuk az átutalási lehetőséget:

havi non-stop bérlet
havi éjszakai bérlet
féléves bérlet
éves bérlet

A bérletváltás telefonos egyeztetéssel megoldható. A bérletszám bediktálása és az ügyfél nevének ellenőrzése után a kiállított számlát e-mailben automatikusak küldjük. A számla kiegyenlítésére minden Kedves Ügyfelünknek 5 nap áll rendelkezésre. A számla kiegyenlítésének elmaradása esetén a számlához kapcsolódó bérlet letiltásra kerül.

Kérjük, hogy bérlete érvényességét ellenőrizze (a számla áttekintésével), ha ez nem lehetséges, akkor hívja ügyfélszolgálatunkat és kollégáink segítenek!

A koronavírus-járvány miatt újabb bérletek rendelése és szállítása is nehézkessé vált. Kérjük ezért azon Ügyfeleinket, akik már nem tartanak igényt a Parkolóház szolgáltatására, bérletüket adják le az ügyfélszolgálaton!

Elérhetőségeink:

Telefon: +3670-3-830-830
E-mail: akacfa60@gpm.hu

 

Üdvözlettel,

Akácfa 60 Parkolóház Kft.

Adatkezelési tájékoztató
Szolgáltatások I Árak I A rendszer bemutatása I Fotógaléria I Rólunk írták I Parkolóhely online foglalás
Kapcsolat I Kérdőírv I Jogi nyilatkozat I Impresszum I Partnereink